Long time, no see

20 Jun

Till dig som tålmodigt har väntat på ett uppdaterat inlägg härifrån men som inte fått läsa något nytt på läääänge: tack för att du ändå fortsatt gå in och kikat.

Mycket har hänt sen sist jag skrev. Nu är jag fru (världens lyckligaste) och börjar landa i min nya tillvaro. Men jag är just nu också i något slags limbo då jag väntar på ett avgörande besked. Inget allvarligt (bara att det kan komma att förändra mitt liv helt och hållet, i positiv riktning).

Beskedet dröjer och därför dröjer också mitt skrivande. Vad som än händer kommer jag sätta planerna i verket och göra om bloggen. Fokus är fortfarande hälsa, träning och välmående och det kommer bara bli ännu mer av den varan.

Snart så, snart. Håll tummarna för mig!

20120620-072206.jpg

6 svar to “Long time, no see”

  1. Annica juni 20, 2012 den 10:43 #

    Välkommen tebax 🙂

  2. Anna G juni 20, 2012 den 15:39 #

    Grattis!! Och välkommen tillbaka 🙂

  3. Marie E juni 20, 2012 den 17:12 #

    Jag håller tummarna så att de nästan blöder!! Grattis än en gång till att bli fru!!

  4. Carro juni 21, 2012 den 11:07 #

    Åh va roligt att få ett livstecken från dig igen 😉
    Och stort grattis till bruden!!

  5. M juni 22, 2012 den 13:34 #

    Kul att du är tillbaka!!!

  6. Ida juni 25, 2012 den 14:57 #

    Håller med, kul att du är tillbaka och stort grattis! 🙂

Kommentera

